Monday, October 25, 2010

foot detox patch

salam isnin.... monday bluesss :)...tu biasa utk org yg bekerja je la...utk org mcm aku nie, xde hr pun yg bluesssss...hehehe..


ha, saje je nak tanya, korang pnh x pki detox foot patch nie? aku dulu rajin la pki ms mula2 tgh top benda alah nie....masa zaman2 dulu xde jual yg murah2nye, plg2 pun yg ada cap kinohimitsu tu...skeping pun dh rm7++ kot kalo xsilap.... aku ada la beli yg murahnye tu, ms tu rm1 sekeping, beli online je..mmg beli bundle la ms tu....awal2 tu mmg rajin pki sbb masa mula2 smpi KK ni aku slalu demam.... kalo xsilap aku, kena pki minimum 5jam kot.....ms tu pki, xla hitam mana pun resultnye...xmcm yg kat gambo2 yg biasa org tunjuk tu... aku nye biasa2 je la...so, aku pikir, mgkn badan aku xbyk toxin kot.... so, abg je la continue pki...

pastu lama dah tinggal benda alah nie.....sejak pindah umah skangni smpi la mlm td baru la tergerak hati nk try pki semula...mula2 tu ok je rasanye, tp pas 2jam, aku dh xselesa.... rasa gatal2, n tapak kaki rasa mcm kena cucuk je....sikit2, asyik nak garu je tapak kaki ni....penyudahnye, cukup 2jam setgh, aku dh xtahan, aku pun bukak la.... mak aiiiii...hitam nyeeee..... ni baru pki 2jam lbh je....kalo 5jam, ntah camno la rupanye.... geli pun ada, huhuhu...byk sgt dah kot toxin dlm badan aku nie...huhuhu....aku tunjuk kat abg, abg suh continue pki yg baru plak...huh!!! xkuasa aku, xsanggup la....nak tido pun xselesa sbb rasa menyucuk2 je kat tapak kaki nie....

tp, bila di fikir2kan smula, mgkn btul la badan ni dah byk toxin...ye la, duk hari2 mkn mcm2...sume benda masuk dlm badan nie... tu yg kdg2 duk skt kepala la, sakit itu la, sakit ini la...huhuhu... nmpk gaya nye, mlm ni kena pki lg la smpi kurang hitamnye tu...huhuhu

7 comments:

$ue @nim said...

bagus gak alah ni kan... ko guna cap ape.. mahal x.. nk try xleh la nk try yg mahal terus.. botak pale... aku nk try guna gak la.. mane tau leh buang toksik dlm badan aku ni gak... :D

Unknown said...

>>sue..
aku pki yg cap murah2 je...beli online je... kalo dulu rm1 sekeping, tp skangni aku rasa lg murah kalo xsilap...

kesannye aku xpasti la, tp janji toxin dlm badan berkurangan...hehe

$ue @nim said...

ohoho... bule beli online gak la nih.. eh!! kalu ko igt lagi la, ko beli online tu kat mana.. meh dia nye wesite.. :D

Unknown said...

>>sue..
skangni dh byk org jual online..aku pun dh xingat aku beli ngan sape..huhu.. tp aku pnh tanya la, kalo masih menyusu, xelok pki, tp aku pki gak la, cuma xkerap.. dulu tu pun aku pki seminggu dlm 2kali je, tu pun pki sebelah kaki...mlmtd je try pki dua2 belah...hehe

$ue @nim said...

erm... xpe..xpe.. aku nk try intai la.. selama ni aku x sedar lagi yg badan aku ni byk toksin... bile ko crite br la aku dok pikir2... :D.. mesti badan aku pn lagiii byk toksin kan...

3uri@ni said...

Aku x pernah pakai foot patch nie...takat beli mask ngan pore pack je yg rajin pakai, kekeke...tp kalu rasa sengal2 kaki ke, rasa cam sejuk2 kt kaki tu, kalu pakai foot patch nie, ok tak? tu termasuk kat proses nyahdetoks tak eh?

Unknown said...

>>sue..
ha'ah sue, ko try intai2...ada byk yg jual benda alah nie...hehe

>>zue..
bleh gak la zue...pki je sbelah kaki dulu....tgk resultnye mcmne....:)

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...