Monday, October 4, 2010

rambut gugur???

kat sini aku nk suggest satu jenis syampu...aku kan semenjak 2menjak ni mengalami keguguran rambut yg amat kronik....ngalahkan ms lepas bersalin je...huhu.....ms blk kg hr tu, aku try la syampu yg mak aku pki... biasala jenis yg biasa2 je, memula tu igtkan xok, tp bila pas mandi, terkejut gak aku, rambut aku xde yg gugur pun ms mandi...mgkn la ada selai 2, tp xmcm selalu, ada la nk menutupi lubang air tu....huhuhu.... so, baru2 ni aku duk survey la syampu tu kat sini....jumpa la gak, tp biasa la, harga sabah...jauh beza maaaa...tp tu la, nk cantiknye psl, aku beli je la....kalo kat smenanjung mak aku beli xsmpi rm10 pun...huhuhu....

so, kalo korang ada mslh yg sama, apa kata cuba la syampu ni....tp syampu ni 1 je la mslhnye, xde botol kecik... kena beli yg beso terus...nasib baik la aku dh try kat kg dulu, tu yg konfiden je beli yg besar terus ni...hehehe...

yg ni ginseng & tongkat ali.... ada byk lg pilihan lain....selamat mencuba :)...

9 comments:

3uri@ni said...

AKU NAK BELI! AKU NAK BELI! huhu...rambut aku dah la panjang skang, tensen weiii nak kena sokmo vacuum bilik, kutip rambut dlm bilik air...

Anonymous said...

ye ke nana? kalo ok aku pon nak try gak la...sbb aku pon ader mslh sama ngan ko...
xper...nnt aku try beli...kalo ok..blh teruskan...

~~suriani~~

Unknown said...

>>zue...
aku dah potong paras bahu ms nak raya tu zue sbb tensen sgt asyik gugur je...huhu.. ko try je la syampu ni, kalo ok teruskan je, kalo xok, cam biasa la...wat basuh apa yg patut...hehehe... so far, kat aku mmg serasi la...

>>sueriani..
try je la...tp tu la, xde botol kecik jenis nie...sumenye beso2... 1L kaolo xsilap....aku siap beli botol kosng yg ada pam tu...sng ckit nk guna...hehe

Unknown said...

nak cuba cari gak lah. aku pun dah makin kronik nih. harap2 jumpa lah....

*berapa lama perubahannya dah bleh nampak?

Unknown said...

>>ida...
kali pertama aku pki dh nmpk perubahannye....masa syampu tu, xbyk pun yg ikut sama gugur...cuba je...hehe

dinie said...

yeke nana..boleh cuba jgk nih.. bp rm tu sebotol?? hehe..
onie pun dh potong rambut, geram kan.. skang Alhamdulillah dh ok sket, tp still ade yg gugur.. nt abis pantene ni boleh try yg ni plak.. tq nana..

Unknown said...

>>onie..
try je la dulu...ngan nana serasi la, kalo mcm pantene nana mmg xserasi lgsg...huhuhu lg byk gugur ada la... yg penting pki syampu ni, rambut xjd keras..hehehe... beli kat giant IP je ni ada byk stok, kat giant 1B dh xde stok....rm11++ kalo xsilap...

Unknown said...

aku baru beli semalam kat Econsave.
RM 11.60 gtu.

Unknown said...

>>ida
uiii...mahal gak tu, dh lbh kurang kat sini...mak aku beli cuma 7.90 ke 8.90...kat pasaraya FARSON...ni pasaraya cikai2 la...hehe...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...