Monday, December 27, 2010

famili day...

semalam ada famili day... wat kat UMS-ODEC (Outdoor Dev Centre)....dah setahun lebih duduk sini, bru ni la 1st time masuk UMS... besar gak, tp byk sgt tumbuhan hijau...gerun gak kalo drive sorg2 waktu mlm ni...hehehe....ada pantai rupanye kat UMS nie....jakun siot...tp not bad la tmptnye....pd aku ok je kalo nak wat aktiviti mcm famili day...cuaca smlm teramatla cerah n panas....huhuhu...balik je umah, aku plak yg mcm nak demam...xbyk gambar aku amik, layan mana yg ada je la...alhamdulillah, kami semua enjoy wlupun aku takat involve 1 game je...tu pun setelah di'command' oleh CO...hahaha....aku kan kaki bangku...keh keh keh...layan je la ye....
famili day ALD 2


 budak baru baik demam...alhamdulillah, demam dah ok, cuma batuk je blum ok lg :)

 cik abg *wink wink*


 layan belon je...benda plg aku xsuka skali...huhu



 
antara hadiah yg ditawarkan

CO nyanyi...hehe

dpt cabutan bertuah wlupun no 12...rezki...hehe

anyam ketupat...menang woooo no 1...kekeke

2 comments:

3uri@ni said...

Huwaaa...baru ari nie dpt masuk blog ko, tu pun, error lg...tak leh load gambar semer, aku kena stopkan, so dapat baca2 je, hehehe

Laki aku selalu ajar aku anyam ketupat, tp sampai skang x pandai2 jugak, hehehe...baba Naurah je la yg pandai, mcm2 jenis ketupat dia anyam. Aku tukang makan je la (^__^) aku pulak lagi suka ketupat terengganu dari ketupat johor. Baba Naurah pun dah suka ngan ketupat trgnu, kalu makan x leh stop.

Nie Naurah mlm td demam, tp pagi nie alhamdulillah dah baik, tp selsema la pulak.

Unknown said...

>>zue...
apsal ko xleh masuk ek? pelik gak aku...ke org lain sama kes gak? huhuhu...

laki aku dh byk kali ajar aku anyam ketupat...dah setahun skali je aku praktikkan, mana la aku nk ingat kan...hehehe..tu yg ms famili day hr tu, aku xnak join sbb dah xhengat ok nak anyam...last2, mc tu open gak pd kaum bapa, tu yg laju je laki aku masuk...keh keh keh skali menang la plak...

naurah plak demam ye...mmg tgh musim budak demam la skang ni...adam alhamdulillah makin sembuh pas amik gas hr tu...skangni pun cuma tinggal batuk je ada lg ckit...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...