Friday, December 31, 2010

NEW YEAR 2011

selamat tahun baru semua.... mlm tahun baru korang watpe? aku duk melepak kat hotel grand borneo... sbb apa? sbb abg ada dinner sempena nak sambut new year...aku xikut la sbb wat mlm kan...pastu nak countdown lg... kalo xde anak kecik bleh la, ni ada anak kecik, duk diam2 je la...huhuhu...naseb badan....

nape duk hotel? nak kata jauh tu xla, tp ye la, sbb dh pasti dinner ni akan abis lewat pg, aku seram la plak nk duk umah berdua ngan adam...tmbh plak new year, org mesti rmi xde kat umah kat tmn aku ni....long weekend plak tu... tu yg amik keputusan duk kat hotel je sbb dinner abg pun kat hotel nie gak....

ha!! lupa nak bgtau, sejak kes pecah rumah kat tmn ni dulu, penduduk kat sini dah sepakat nk kumpul duit utk upah pasukan sukarelawan utk jg tmn ni...mula2 tu mmg ok la....tp apa kan daya sukarelawan tu x rela you...huhu.. penat2 je kami byr, tp diorg suka2 hati je xnak jg....ada ke patut mcmtu kan..bknnye ckit upah, dlm 4 org gak....dh nak wat mcmne, dah diorg xmau jg, redha je la...so sbb tu la hati aku mula xsng bila mlm hari menjelma kembali.....

ni baru je kul 8.45pm, bila la nk kul 12 nie...huhuhu...adam plak dah tido kepenatan...tgl la aku layan sorg2....

akhir skali, SELAMAT THN BARU! smoga tahun depan lebih baik dr tahun 2010...Aminnn :)

3 comments:

Unknown said...

Selamat Tahun Baru Nana... Semoga masalah kes curi2 tu SELESAI le thn ni. cian ko cz asyik risau je

3uri@ni said...

Slmt thn baru...risau eh duduk kwsn mcm tu...yg pecah umah tu org tempatan ke pendatang?

Unknown said...

>>ida n zue..

selamat thn bru :)...

zue: yg kes pch umah tu katanye pendtg...wallahualam....

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...