Thursday, February 24, 2011

BAKAT, CUTI CUTI MSIA....

smlm g BAKAT...lama x g sejak pindah duk taman sblm ni...sbb makin jauh kan, abg pun mls nk patah2 blk amik aku...bila dah duk sini plak, bru smlm berkesempatan g...g pun bkn semata2 nak tgk MASAKAN, tp sbb abg xjd main golf, tu yg aku beriya nak g...hahahaha...asyik papa je g main, mggu ni turn mama ok, papa plak jaga ADAM....(^_^).... smpi2 kat umah BAKAT, punye la rmi org...huhuhu...geng2 sume dh ntah ke mana...aku main selit2 je la, jnji dpt duduk bersila.......tp frust gakla sbb xdpt mkn mi siam tu, nmpk mcm sedap je...kekekeke...xpela, lain kali la...mcm la xleh wat sndiri....hahaha dasar pemalas....tp seb baik la dpt rasa tart demo tu...ok gak la, not bad....ntah bila la nk cuba wat sndiri....

hjg mmgu ni plak nk cuti2 malaysia...ke mana??? tguuuu ye...hehehe..moh kita naik belon....kali ni lain ckit...sbbnye adam dah 2thn 2bln, so dh ada seat sndiri...sblmni pangku aje.... n yg wat aku terpikir skangni, biasa nye ms take off aku nenen kan dia, so dia mmg xkan rasa skt telinga la... tp skangni kan dia dh xbf, aku xtau nk wat mcmne nnt, hrp2 la dia tertido dulu sblm take off...huhuhu...ada cadangan ke? adam ni xbottle, tu yg 1 lg mslh....trainning cup tu pun dia ikut angin...kalo nak, dia minum, kalo xnk, dia campak aje...huhuhu...

ok la, nk stat packing ckit2 nie...bknnye apa, beg baju sume penuh ni sbb sjk pindah hr tu xunload lg dr beg...hahaha..ni nk jln, bru la terkial2 nk unload n reload....huhuhu...."RAJIN" sungguh mama adam ni kan????

6 comments:

3uri@ni said...

Ooo...nak jln2 ye (^__^) bestnya, aku jg yg memerap kat umah, huhu

kalu kasi adam minum air kotak, helpful kot na (^__^)

Ko take care ye!

Unknown said...

>>zue..
ko dh puas jln, duk diam2 ye kat umah...hahaha.. ala, ko tau2 je la zue, kalo dh duk cni, nk jln2 ckit, kena naik belon...bkn xleh naik keta, hancur la keta tu nnt....kalo ada 4wd xpe gak...ahaksss mimpi je la....keh keh keh....ni pun tiket beli dh lama...hahaha

ok gak kan bg air kotak...dia dh terror minum air kotak ni, tp tu la just krisantimum je, air lain xmau...huhuhu...bedal je la nnt..ngeee...

thanks ye zue...

dinie said...

wah dh packing, huhu.. ni br nk lipat bj yg bertimbun tu, br ble pilih baju msk beg, kakakakakaka.. hrp2 anak2 ok..kita pun enjoy =)

Unknown said...

>>onie..
huhuhu...xstart lg onie...bila tgk bju2 yg dh sedia ada dlm beg tu, jd tmbh mls la plak...adehhh...bila mau rajin nie...tp seb baik mlmtd dh siap2 lipat baju yg 2bakul tu...kekekeke...jgn jeles....

$ue @nim said...

rajin ko berBAKAT.. aku x penah join wlpn skali xtvt BAKAT.. teruk kan bini askar sorang ni... seb baik la kat tmpt aku ni x ketat sgt.. kalu kat tmpt abg aku kat kuantan, x gi ape2 yg berkaitan BAKAT, laki la yg kena.. :D

Unknown said...

>>sue
ko xpnh g ke? kat sini pun ada mcmtu gak, kalo bini x g, laki yg kena tp xsume unit la wat mcmtu...tp kalo AGM ke, atau apa2 aktiviti bkn ms keje, mmg nama akan naik la...huhuhu

tp utk bini yg bekerja, mmg ada excuse la...hehehe

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...