Tuesday, May 24, 2011

bila byk masa....

bila byk masa terluang, mula la tgn ni duk klik sana, duk klik sini....pastu, bila dh terklik n terbekenan, mula xleh nak duk diam....mula lah tgn ni terasa gatal2....huhuhuhu...

oleh kerana perut membesar dgn jayanye, mcm nak tambah koleksi abaya...tp tu la, kalo aku beli skang, nnt pas branak, size aku akan berkurangan...huhuhuhu...mcm rugi la plak...tp kalo xbeli, baju2 n suar2 yg ada sumenye sendat mendat...hahaha...ada lg 4bln okeh...sanggup kah aku????

lately ni, design abaya makin menjadi2 plak lawanye...warna pun dah mcm2....ni yg berkira2 mcm nak beli lg...hr tu dh beli 1 pki masa ladies guest nite....wlupun kualitinye xseberapa, tp kira ok la ngan bdn aku ms tu....btul la kata zue, kalo dh beli skali, mesti rs mcm addict plak...huhuhuhu....

kang besok2 pas branak, apa aku nak wat ngan abaya ni nnt? kalo pki, sure gedobohnye la....nak alter, mcm sayang la pulak...nak tggu 'next', uwaaaaa...lama lg weiii....

ish ish ish...ni yg rs tido xlena, mandi xbasah, mkn xkenyang ni.....abgggg!!! cpt la blk....

2 comments:

3uri@ni said...

Hehee ko beli abaya ari tu size baper eh? Nanti kalu dah pas beranak, sama size ngan aku tak? Aku pakai size 40-42 @ S (size dia kan tak baper standard sgt)

Hmmm, payah jg bila size masa peknen beza banyak ngan masa dah bersalin eh. Cam aku ni, sama ajelah. Perut aje yg kedepan. Tu pun, sarat sket je masa dah nak meletup. Jadinya, abaya/jubah aku pakai size sama je ngan b4 & after.

Unknown said...

>>zue..
hr tu aku beli size 44...tp kalo blouse kena beli size 46 bru selesa...huhuhuhu...kalo ikut pengalaman sblmni (ececece..) pas branak jd size M/L...kalo bju readymade mmg kena pki size 42...huhu tu psl la berkira2 nak beli lg ke x nie...adeh, mlmtd tdo dh xlena tau...hahahaha

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...