Monday, May 9, 2011

keje senang bertambah senang...

skangni suka sgt mkn epal hijau....tp xslalu dpt beli sbb harga buah2an kat sini mahal2 tau...epal hijau sebiji yg kecik tu je pun dh rm1.40...huhuu...tp teringin nye pasal, beli je la....

suka mkn buah gigit terus mcmtu je, tp abg xsuka...dia manja ckit, mesti nk suh potong2 n buang biji siap2....aku ni kan pemalas....hahaha....last2 aku beli gak la pemotong buah epal tu...sblm2ni slalu tgk je kalo jln2 kat pasar raya tu, tp skangni makin menjadi2 mlsnye, so aku beli gak la.....sng gitu nak potong buah...hehehe...

tadaaaaaaaaaa!!! dah siap potong...leh la mkn terus...hehehehe

2 comments:

3uri@ni said...

Dulu2, aku kalu makan buah, nak kena potong2 gak, tp pas kawin, tgk baba Naurah ngap gitu je ngan kulit2, jadi aku pun dah terikut la skang ni. Dulu aku makan epal pun buang kulit, abis khasiat dia aku buang, kekeke

Unknown said...

>>zue...
aku kalo ngap terus bru terasa puas mkn buah tau..kalo kena potong2 mcmni, mcm xcukup le mkn sebiji... nk mkn lbh, buah mhl kat sini...hehehe...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...