Wednesday, May 11, 2011

Wordless Wednesday (11 May 2011)

*(^_^)*

4 comments:

3uri@ni said...

Eh, ari tu abaya ni ko tak alter kan? Okay tak pakai? Nampak just nice jer (^__^) Aku masa peknen, mostly pakai jubah/abaya sbb beli aku pakai dress otg peknen tu, jadi singkat. Ada dua je yg aku beli yg labuh elok bila aku pakai. Tu pun bukan dress peknen.

Unknown said...

aku xalter apa pun zue...cuma sulam kat perut tu je la nmpk sgt senget plak...hahaha...

tgn tu nmpk labuh ckit sbb tgn sebelah aku peluk pinggang husben, tu yg nmpk jatuh sgt n labuh....xlabuh mcmtu sbnrnye....kaki plak aku pki wedges, tu yg just nice...xpyh potong...hehehe....

3uri@ni said...

Pasni buleh aaa beli lagi, ehehehehe. Aku pun dah lama tak belu abaya kat situ. Biasanya beli kt situ aku puas hati. Yg selai yg aku pakai masa raya haji tu je la, kureng sket, tp still ok lagi la

Unknown said...

>>zue..
tu la, mcm nk beli lg tp tkt dpt mcm hr tu lg la, xbpe nk puas hati sbb sulam senget....hehehe..

tp aku xleh nk beli byk2 gak sbb nnt pas bersalin sure xleh pki sbb kalo ikut pengalaman lepas, berat aku turun byk n saiz pun berkurang...nnt last2 simpan dlm beg je la kena tggu next...ha??? next? uwaaaa....

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...