Monday, July 4, 2011

spagetti express....

cuaca kat sini dr mlmtd sejuk je....kalo xsilap aku hujan dr mlmtd smpi la ke tgh hr td....adam tido tgh hr td pun sng je....abis minum susu sebotol, tepuk jap terus tido....cuaca lembap je kan, tu yg sume jd slow....

termasuk aku skali la...satu keje umah pun aku xbuat hr nie...smlm dh pnt membanting tulang basuh segala baju travel...hr ni duk rilex je la...nak agkt dr ampaian pun xleh sbb bajunye masih sejuk2 lg...huhuhu....dan disebabkan sejuk2 ni la tetiba perut berkeroncong....igtkan hr ni mmg mls nak masak...siap pesan kat abg pg td, lunch nnt xyah belikan apa2...tp abg bwk gak mknn wlupun pisang goreng....aku mls nak mkn lunch td, lg pun abg biasa kul 10 ada mkn2 gak...kira mcm waktu rehat diorg la...

oleh kerana sejuk2 td, aku terus ke dapur...tgk apa yg leh buat kan....biasala, sejak akhir2 ni brg dapur umah ni mmg dh xlengkap....selongkar icebox gak apa ada...ada dging beger, sos bolognese pun ada lg nie...tomato hr tu beli masih elok, lada banggala pun leh pki lg ni wlupun dh kecut...hehehe...apa lg, projek wat spagetti ler nmpknye....klentang klentung...siap!!!! selamat menjamu selera ye.... (^_^)...


mi spagetti xde stok, yg ada fettucini je....layan aje la ye (^_^)....

4 comments:

~Huang Yo Shi~ said...

aku pon kdg2 tu blasah aje la ape yg ada...segala macam khazana esbok & dapur ku gali... he he he

Unknown said...

>>isyah...
time2 terdesak mcmni la kan...jnji perut leh diisi..hehehe

3uri@ni said...

bila selongkar2 dapur, tetiba jumpa bhn2 yg boleh dijadikan menu, rasa mcm terer je kan, hahaha

***Aku rasa mcm dah lama tak masak...ari tu just wat telur masak kicap ngan udang goreng kunyit je....cuti lama, mood masak terus merudum

Unknown said...

>>zue...
aku lg lama xmasak ok...pg, tgh hr, mlm sumenye beli je....huhuhu...ntah la, xde mud lgsg nak memasak...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...