Tuesday, October 25, 2011

tarik nafassssss...

tarikkkkkk, tahan dulu jgn lepasssss.......hah!!! tahan la ye...camtu la aku skangni....parents tgh xde ni...bg diorg mkn angin plak kat sabah nie...hehehe...so, sume tugas aku yg dulu dh back to me...huhuhu...mmg xcukup tgn weiiii...kalo tgn mcm sotong, mgkn cukup kot...

sori ye lama xupdate...dah bersawang blog nie...huhuhu...ntah ada yg singgah ke x, xtau la kan....xpe la... (^_^).. sblmtu, sori gak wat korang tertanya2 apa yg terjadi sblmnie...sbnrnye, husben aku terlibat ngan kemalangan... tp dh xmau citer pjg sgt, apa2 pun skang sume dh kembali normal...cuma kereta je xtau leh kembali normal ke x...huhuhu....kami redha je, yg penting abg selamat dan kembali pulih mcm biasa....gambar??? xsampai hati nak uplod ye kwn2...huhuhu...

la ni khabir tgh tido..tu yg leh lepas jap dr dia...kalo x, nak berkepit je ngan aku...adehhhh, xtahan mcmni... adam dulu rilex je, leh tgl2 je...mmg lain budak, lain ragamnye kan....baru la aku dpt merasa kelainan diorg nie...

k la, nnt kalo sume dh beres, aku smbg lg ye....xmasak lg hr nie...masak nasi je...lauk beli okeyyyyyy....!!!!

** 3hb insyaAllah blk smenanjung utk raya haji....tp mgkn cuti xlama, takat seminggu je kot sbb cuti abg dh byk kena pancung sbb gara2 accdnt hr tu...huhuhu.....

2 comments:

3uri@ni said...

Balik BP eh (^__^) aku thn ni raya haji turn balik Johor. Balik awal sket sbb baba Naurah ada keje kat UTM.

Alhamdulillah, semua dah ok kan

nanazack said...

>>zue
xjd blk 3hb la...delay lg sbb husben aku nak setelkan keje dulu...dh hjg2 thn ni paham2 je la kan, keje byk sgt... :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...