Thursday, December 1, 2011

1 more night only....

1 mlm lg ok...huhuhu..harap2 mlm ni khabir gud boy ye...jgn la wat hal mcm mlm semlm...bkn khabir je nangis tau, ngan mama skali nangis tgk khabir mcmtu skali...uwaaaa xsanggup ler mcmni...dulu masa adam pun slalu gak tggl  berdua ngan dia, tp seingat aku adam xpnh kena kembung smpi mcmtu skali....tp khabir ni mmg lain, xsama ragamnye ngan abg dia....sungguh mencabar!!!

tp tobat wooo!!! aku xmau minum nescafe lg...mgkn tu salah 1 sbb khabir jd mcmtu...puas pg td aku pikir psl apa la khabir jd kembung mcmtu skali, last2 bru la aku teringat aku ada minum nes, kononnye teringin nak minum kopi, tp stok kopi xde...yg ada nes, tu pun yg dr hotel punye..bancuh n terus minum tanpa pikir kesan sampingannye...huhuhu, nah!!! amik ko nana!!! nak sgt minum kopi kan...rasa kan la penangan khabir tu!!! huhuu....

esok mlm bru papa smpi KK...harap2 flight sume smooth je la...jgn la ada delay2....fly hjg2 thn ni seram ckit rupanye kan...asyik gegarrrrr je...huhuhu leh wat mabuk ok....ok la, oleh kerana dua2 hero dh tido, baik aku tido...qada' tido smlm punye skali....huhuhu...

2 comments:

3uri@ni said...

Siannya Khabir ngan adam, bebudak kembung mmg tensen la kan, sbb kadang2 tak tau nak buat apa dah, bukannya sekali sapu minyak yu yi terus baik, berjam2 jugak la nak tunggu dia reda kan

Seingat aku, Naurah masa kecik 2 dulu kembung 2x rasanya.

Eh, ko pindah bila ni?

nanazack said...

>>zue..
tu arr zue, ni la 1st time aku tgk budak kembung meragam mcmtu skali... adam dulu xpnh kena pun mcmni..dah la aku sorg je ada, maunye xnangis skali...hahaha...tgh mlm buta dok kol sana sini je tanya nak wat mcmne ngan khabir nie....last2 dia tido gak tp xnyenyak lgsg...pg esoknye, amik ko!! dia berak setimbun...tembus abis..huhuu

pindah?? ntah la...huhuhu isnin ni bru dpt jwpn yg tepat kot...ngeeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...