Tuesday, November 29, 2011

two little heroes

terasa nak update blog...teringin nak bercerita, tapi xde mud...pada hal baju ada lg 2 bakul belum berlipat...anak2 dah tido...abg plak xde kat borneo sepanjang mggu ni...huhuhu...mula la terasa blurrr je...packing? hmmm dah xde mud (mmg dr dulu xde mud nak packing...ahaksssss)...tggu status plg latest mcmne plak ye...kte layan gambo je la ek...










ye...mereka berdua telah selamat dibotakkan....yg plg mengagumkan skali adalah adam sbb kali ni dia dah xnangis lg....tp kena ikut rentak dia la....dia suh stop, maka papanye pun stop la kejap...nnt dia kesat bdan nye ngan kain pastu bubuh bedak plak...wowowowowo xkisah la, janji mud dia ok n mmg nak potong rambut...(^_^)...

isshhh, dah rasa ngantuk plak...penyudahnye baju xberlipat ler nmpknye....huhuhu

4 comments:

3uri@ni said...

Bila Khabir amik gambar ngan Adam, obvious benor muka Khabir tu kembang, hehehe
Geram la tgk bebudak tgh tido, makin lebar muka jadinya, kehkehkeh
Masa anak2 tido la mak nya nak relek sket pun kan (^__^) tp kdg2, bila nak tido, mata tu mcm kena sendal ngan mancis, hagham tak ngantuk

nanazack said...

>>zue..
mmg kepala khabir bulat betul..xmcm adam, ms kuar dulu kepala lonjong wlupun kena czer...ko xtgk dia cebik, kalo cebik lg kembang muka khabir nie...hahahha...

tu la zue, time anak2 tido, mata ni pejam celik pejam celik je la...nak buat keje mls plak, bila diorg bgn, salahkan diorg plak xmau tido...hahaha

fyda said...

muka dua2 tu dah macam KEMBAR dah kutengok. he3

nanazack said...

>>ida..
sorg bulat sorg lonjong ckit mukanye...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...