Thursday, December 22, 2011

22 DISEMBER 2011

hari ni adam dah 3 tahun...alhamdulillah, walaupun cakap masih tak fasih, tp dah byk vocab yg kami boleh faham (^_^) walaupun bahasa peghancis tu tak hilang lg...hehehe....

smoga anak mama, Adam Khair, menjadi anak yg soleh, hormat pd yg lebih tua, taat pd mama papa, dikurniakan kesihatan yg baik, dan menjadi anak yg bijak...aminnnnn


berbelit2 lidah dia aku ajar "I am 3 years old"...

nak enterframe gak...adam kalo nmpk mulut adik dia mcmni mesti jerit "BUBBLE! BUBBLE!!"

6 comments:

zana said...

nana, nape tickers besday adam kata atas tu br 2++, kat dlm gmbr tu dah 3 dah

nanazack said...

>>zana
hahaha, ticker tu dah pening aku rasa...dah lebih had umur agaknye...kekeke

FaraMie said...

hepi beday adam..wah da bsr..smg jd abg yg baik..anak yg baik..n jgn nakal2 ya..cpt ms berlalu..tup2 nanti dgr2 nk msk sekolah plak

~Huang Yo Shi~ said...

How r u? Sudah dimana sekarang....aunty tgk gambar si adik dah serupa muka si abang dah....:)

Hepi belated besday adam! Aunty aminkan doak mama .....Amin!

3uri@ni said...

Pindah dah ke? Senyap jerkkk...

Hapi besday lagi sekali adam (^__^)

nanazack said...

>>farah..
tq ye..tu la, cpt je kan masa berlalu..ko pun xlama lg dh nak ada bb...smoga sumenye dipermudahkan ye...(^_^)...aminnn..

>>isyah..
skang ada kat labuan...bawa diri ke sini jap..hehehe...khabir makin bulat n kental ye...xmcm abg dia dulu bulat chubby je

>>zue...
duk labuan jap sambil cri2 umah...xtahan la duk ber3 je kat kk tu...(T_T)...

thanks again ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...