Friday, December 9, 2011

3 bulan

hari ni khabir genap 3 bulan...kejap je kan...rasa mcm bru je bln lepas lahirkan dia (^_^)....apa yg dia dh pndi skang nie? kalo di agah, dh ada respon...mitten pun dh xpki sbb jari dh pjg2..booties pun dh xlama lg kena simpan sbb kaki pun dh stat pjg...huhuhu

smlm dh ada cubaan utk mengereng, tp xberjaya...so apa lg, melalak sakan la sbb xdpt nk pusing kan....xpe ye khabir...pelan2 tau, lama2 berjaya gak pusing nnt :)...

layan pica khabir je la ye...

kat file dh rotate, masuk cni pening smula...huhuhu

cak!!!

terselit plak...hr tu cari novel baru tp xde lg, yg ada novel lama ni plak...sblmni xde, la ni bru ada plak...huhu

muka calar balar..

tumbuk kang!!!

dah mcm pki ihram plak...hehe

muka fresh 3 bulan...bgn tido terus kena snap ngan mama (^_^)...terjuling ckit, belum warm up biji mata lg...hahaha

abang & adik

adik dh pandai rebut keta menan dah...

abang yg slalu buli adik...huhuhu

6 comments:

3uri@ni said...

Obvious betul muka Khabir tu kembang, kehkehkeh dah la Adam tu muka dia panjang sket(^__^)

Aku tak pegang2 pun lg novel snediri ni, duk memerap aje. Kat kangar ni mcm takder je

Bape kilo dah Khabir ni nana? Mcm padat je tgk Khabir nie, hehehe

nanazack said...

>>zue..
adam sejak makin lasak ni mmg muka dia jd kurus ckit...jd pjg dah...hehe..adik dia je yg kembang abis..hehehe...last masa cucuk 2bln hr tu dah 5.8kg...la ni dh 6kg kot.. dr segi fizikal, khabir ni lg padat dr adam...adam ni dulu gebu tp xpadat...khabir ni xgebu, cuma kental n padat tau...hahaha

tu la, aku rasa lmbt lg nak smpi novel bru kot...yg lama tu pun aku bru jumpa kat rak kedai tu...sblmni xde plak...

Aliya said...

wahh...sgt comelnya!geram tgk muka si Khabir.

nanazack said...

>>aliya..
hehehe...mai dtg cni la auntie aliya (^_^)...

zana said...

khabir!!!!! meh sini acik nak cubit2 pipi tu.....sedap nye bdn dia....

nanazack said...

>>zana..
sedap secukup rasa...hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...