Thursday, January 19, 2012

rumah baru

alhamdulillah...akhirnya dapat gak rumah yg sesuai.. insyaAllah, hjg mgu ni masuk rumah baru beserta dgn brg2 skali...smlm anak2 buah abg dh cuci n pg td dah cat ruang tertentu sbb rumsh tu cuma prob cat mengelupas je..lai2 takat ni abg kata ok..harap2 mmg ok la.

kami masih duduk kuarters lg...tp kali ni xduduk ngan tldm, tp duduk ngan tudm....maklumla, tmpt kecik kan, tldm, tudm, army dh mcm keluarga je kat cni...ha sue , apa lg? ajak la cik abg pindah cni...hehehe sesuka hati je aku ni....

so, pasni mendap lg la ye...xsabo nak masuk rumah baru ni....dh gian nak masak2..asyik mkn luar je...adsm pun jd jemu...huhuhu.. k, bubye..

2 comments:

$ue @nim said...

hahaha.. bleh plak ko main ajak2 gitu je. kalu rezeki asben aku kena pindah sana, aku followwwww... tapi kalu suke2 nk mintak pindah sana, rasenye x kot.. aku rase dok sana cam padang jarak padang terkukur jer.. sori la.. tu pada aku la.. sbb rase cam x tau nk gi mana... hhehe.. hrp2 ko enjok ngan kehidupan baru, suasana baru, jiran baru, dan sume baru2 la..

nanazack said...

Sue..lama xdgr kabo..alhamdulillah, tenang duk cni cuma boring je la xtau nk ke mana hjg2 mgu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...