Sunday, June 17, 2012

Kuih cara

Ye... Hr ni di ptg hari, kita ber'cara's pulak ye.. Acuan tu sempat aku kirim kt mak cari kan kt bp... Oh ye, nini n mak ada kt Labuan skangni teman kan aku sebab Abg o/s lg..huhu..

Rupa dh ada, tp rasa kena alter lg la... Xpe, 1st trial kan...ok, layannnn ye.

2 comments:

3uri@ni said...

Wah, family ada kat sana rupanya (^__^) bestnya. Aku ni tgh rindu sgt nak balik Marang ni. Tak tau bila buleh balik.

nanazack said...

Abistu xdpt blk smenanjung, aku suh la nini dtg teman aku... Dgn mak aku Skali nk ikut...hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...