Monday, October 29, 2012

Labuan - KK

tgh packing brg ckit2...esok pg dh nak tolak ke KK...alhamdulillah, dpt gak tiket feri akhirnye...mgkn sbb weekdays kan, tu yg sng dpt tiket..ni pun naik feri baru (x la bru sgt, thn ni gak la bru beroperasi)...sblmni xpandang pun feri ni, tp sejak feri besar dh terbakar, terpaksala naik feri ni...feri kecik 1 lg ada, tp yg tu xbest la....

sejak kes kapal dagang terbakar bpe bln lepas tu, sume penumpang feri dh tak dibenarkan duduk dlm kereta semasa belayar...sume kena keluar duduk kat ruang penumpang atau duk la kat tepi2 tu...bila ada 2 org budak kecik yg sedang lasak ni, mmg aku xsuka ngan rules ni, tp apa boleh buat, demi keselamatan kan...ikut kan je la....diorg lgsg xmabuk, aku yg mabuk laut...huhuhu...

sejak dr mlm td dah terbayang2 DAISO...hahahaha...brg baru apa lg yg ada kt ctu ek...mesti ada brg stoberi baru ni...hehehe...tu je la aim aku skang ni...cri brg2 stoberi...selain tu, nk cri buah stoberi la...tiba2 rs nk mkn stoberi...huhuhu. selalunye g daiso ni ms abg g keje....sng ckit aku nk mengular sana sini...nk amik itu ini tanpa rs bersalah...hahaha..pastu bila brg byk mula la pening mcmne nk pikul...ngan brg2 lg, ngan khabir nye lg, ngan adam lg yg suka lari sana sini...last2, stroller khabir jd mangsa....

ok, cukup2...nk smbg packing lg ek....daaaaaa...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...