Tuesday, October 23, 2012

nape ek?


lately ni tekak ni asyik nk mkn western je...dh la kat cni xtau nk mkn western sdp kat ne....ada pun kat pizza hut je la....tgk kat FB kwn2 buat lasagna....sdpnyeeee...teringin nak buat sendiri tp xjumpa lg kulit lasagna kat cni...hr tu masa tgh stress, dh try wat makaroni bake...hmmm nyum nyum...sdpnye...nak2 lg ltk cheese byk2...tp abg xbpe gemar...dia kata muak...penyudahnye, aku yg perabiskan satu loyang tu...hahaha... tp hr tu ms g pizza, order meatball, abg kata sdp plak....hmmm nk kena cari meatball yg sdp plak pasni...org kata jenama MARINA yg sdp, tp xjumpa gak kat cni T_T...meatball utk wat bakso byk la jual kat cni...


pg td abg g keje awal...5.45 dh kuar rumah...kena bawak dato....sempat wat kan milo n mkn ngan biskut crackers je....sori ye bang, tu la nape xbgtau awal2 nk kuar awal pg hr ni...hehehe...pas abg g keje, aku terus prepare wat kek pisang....adam tanya, wat kek coklat ke? aku ckp la x....terus muka dia berubah....pastu nk pujuk nye pasal, aku bgtau la, mama nak wat kek banana coklat....baru la dia nk ceria... pastu setiap 5 minit asyik masuk dapur je nk tgk kek...pening plak kepala aku...xpasal2, kena marah ngan pg2 nie...huhuhu

bila kek dah siap, adam terus nk mkn...aku suh tunggu bg sejuk dulu...dia pun diam jap...pastu xlama tanya lg...mama, nak kek...huhuhu...menguji kesabaran pg2 ni ye....nk tak nak, terpaksa gak potongkan 1 slice utk dia... alhamdulillah, seb baik dia mkn...abis plak tu...mgkn sbb ada cmpur coklat tu yg wat dia teruja.....


mood masak masih xde lg...just wat sardin je...kepala rasa melayang2 je ni...xtau nape...HAAAAAA!!! korang jgn pikir bukan2 ye...aku xpeknen ok.... cuma xtau nape skangni slalu sgt rasa mcm gelap mata...HB rendah ke??huhuhu....

sat lg poplook nk update....adehhh, tgk baju nye leh tahan cantik gak...issh xleh jd ni...mintak2 la harga nye mahal...kalo mahal aku xkan beli nye...kekekeke

2 comments:

3uri@ni said...

Sedapnya....(^__^) lama dah tak makan makaroni bakar, masa duk kangar, selalu jugak makan. Rasa nak terai buat jugaklah (^__^)

Geramnya tgk kek, gemuk2 gitu, hehehe bakar eh?

nanazack said...

Wat sndiri lg puas ati sbb leh ltk cheese byk2...hihi. Skang misi cri kulit lasagna...

Kek pun Bakar... Resepi sempoi abis... Dijamin jd n sdp...hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...