Thursday, February 21, 2013

selsema pulak...

kesihatan masih belum ditahap yg memberansangkan lagi....batuk dah baik, selsema plak muncul...huhuhu ni yg kalah sbb asyik nk sok sek..sok sek je.....kang kalo mkn ubt selsema disiang hari, ada pulak anak2 ni terbiar...nak xnak, kena thn smpi mlm la nmpk gayanya....mlm baru bleh telan ubat...


yg si kecik ni pun dh tunjuk tanda2 mcm xsihat je...merengek lain macam, suara dh mula serak2, hidung asyik berair...taik hidung pun boleh tahan byk gak...huhuhu...sape punya virus sbnrnya ni??? abg adam td masa blk skolah, tiba2 je dia nangis...bila tanya kenapa? dia tunjuk tapak tgn dia luka n ada darah ckit...so, ada la drama ckit kat depan kelas dia td...hahaha...dia kata dia jatuh kat bilik sebelah...cikgu pun xtau yg dia jatuh sbb dia lgsg xngadu pun....blk skolah bru nk ngadu ngan mama...huhuhu...abg strong kan, kalo strong xboleh nangis2....ayat penyedap hati....


yg ni plak, cubaan pertama wat roti naik....huhuhu xmenjadi pun...xsama mcm mak buat...lembut tp keras...erkkk??? mcmne ek nk describe...dlm dia lembut tp luar dia keras n kering...boleh mkn tp xmenyelerakan...huhuhu

mudah2an hari ni berlalu ngan lancar...Aminnnnn..........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...