Wednesday, February 13, 2013

WW3

lepas mandi kolam hr tu, aku terus ajak abg cri klinik sbb dh xtahan nk tanggung batuk nie...kepala pun dh start berat...hidung pun dh mula tersumbat je bila malam....bila check up, doc tanya dh batuk bape lama nie? aku ckp la dh 2mggu...doc terkejut sbb biasanya kalo ikut prosidur dia kata kalo smpi 3mggu xbaik gak kena wat xray...uwaaaaaaa, saje je doc nk takut2kan aku...huhuhu...

last2 dia suh mkn antibiotik utk seminggu dulu n kalo xok, suh dtg smula...huhuhu kalo xok, aku xmau dtg la...seram plak...TAPIIIIIIII...penangan ubat yg dia bg tu...makk aiiiiiii...mmg buat aku lembik,+kepala berat+xbleh bgn lgsg...bygkan la semalam, dr pg smpi ptg kul 2lbh aku bru boleh bgn...huhuhuhu mmg collapse abis la...tobat la aku nk mkn ubt tu siang hari....abis sume keje2 kat umah abg yg buat....last2 bila dh lewat petang, aku ajak abg pusing2....xmau duk umah, nnt lepak lg...huhuhu

mlmtd jln2 kat bandar, tgk2 ada group tgh main motor mini ni...kami pun benti jap n tgk je la diorg main motor ni...majoroto yg main ni org dewasa...tp ada la dlm 2,3 budak main gak...dan yg ni plg mencuit hati aku....geram tgk aksi dia bwk motor ni...ngan helmet besar plak tu...hehe


p/s: hari ni buat pavlova lg, tp buat saiz kecik2 je....kali ni buat xmenjadi n aku tau apa sbbnya..tu pasal malas nk snap gambo...lenkali buat kalo menjadi lg, aku snap ye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...