Monday, March 11, 2013

Homework!

Satu hari ni teman kan Adam buat kerja sekolah dia je la... Seminggu x pergi kan, amik ko! Hehehehe.. Xpe, anak mama rajin kan xoxoxoxo

5 comments:

3uri@ni said...

'Amik ko' tu tak tau la nak tuju kat adam ke mamanya kan, sbb mamanya pun terbabit sekali, kikikiki

3uri@ni said...

'Amik ko' tu tak tau la nak tuju kat adam ke mamanya kan, sbb mamanya pun terbabit sekali, kikikiki

Nana Zack said...

zue, ia lebih ditujukan pada mama dia sbb sape suh xanta adam g skool kan...hahahaha...kan xpasal2 kena join skali wat kerja umah..adam amik part tulis2, mama amik part kaler2..hahaha...

3uri@ni said...

Kahhhkahkah pandai ye amik part kaler2 ^o^ jgn kaler elok2 sgt, karang cikgu dia musykil, awal2 kantoi anak ko nanti, kehkehkehkeh
***Selamat mewarna!

Nana Zack said...

tu dah semestinya..kena kaler comot2 ckit..hahaha...tp mmg penat la mengaler ni...patut la adam awal2 lg dh surrender nak kaler2 ni...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...