Friday, May 17, 2013

Carbonara..

Hari ni mood masak xdtg lg...huhu. Sejak blk hr tu, belum g pasar lg... So paham2 je la stok dlm icebox tu mmg xbrapa nak ada... So dlm mgu ni mmg rotate sardin n telur je la, pastu bila bosan buat la sup bebola...

Hari ni tekak mcm dh boleh nk terima telur n sardin... Haisshh lembutnya nk tggu hjg mgu kan.. Korek punye korek kat dapur tu jumpa setin carbonara... Sosej n isi ketam pun ada lg ckit, so lebur je la kan...so menu utk hr ni mkn ni je la ek.. Adam konfem xmkn nya...huhuu. Adam mama bg mkn roti sapu nutella je la.. Pastu wat bentuk dinosaur ye...hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...