Monday, May 20, 2013

Emo, emosi, emosional..

3 tu sama ke maksudnya? Adik beradik je la kan...huhuhu... Lately ni, feeling xbrapa nak stabil.. Terlebih supplement agaknya...Hahahaha... Ye la, Sume benda nak cuba telan...

Bila dh mlm2 mcmni, anak2 dh tido, my other half OS, mula la rs lapo...huhu ni yg xsuka sbb dh siap2 pki stokin.. Mata terkebil2 xboleh tido... Mula la perut ni nk keroncong... Tu la, sape suh mkn awal sgt, kan dh lapo...huhuhu

Bila emosi xstabil ni, coklat adalah teman rapat kan... Haisshh dh kul 9 mlm leh mkn coklat x? Gigi dah gosok plak tu... Hmm mkn je la, nnt leh gosok lg...muahahaha... Layan kan je la perut ni ok.. Esok2 Kalo badan naik jgn nak nyesal ye Nana T____T...

So, penyudahnya baru lepas ngap 2 btg ( btul ke penjodoh bilangan ni) coklat Zip, n 2 paket coklat apollo checket ( yg ni nini bg kat budak2, tp diorg xlayan coklat ni si mak budak la perabiskan ye)...

Sekiannnnn....

2 comments:

3uri@ni said...

Makan je, badan naik kendian citer, yg penting perut mesti di layan ^o^

Nana Zack said...

hahahahaha...pg ni je aku dh mkn mcm2...adoiii sindrom apa la yg telah melanda diri ini...huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...