Tuesday, September 3, 2013

monday blues....

semalam beriya2 masak awal pagi sbb ada byk keje yg perlu diselesaikan...ketung ketang ketung ketang kat dapur, siap la masak....ala, baru pukul 9 lebih, awal lg nk masak nasi ni...kul 11 nnt la masak nasi....so, smbg la buat kerja2 rumah yg xpernah nya nak abis kan..ngan melayan karenah si kecik tu lagi.....

kul 11.20 terus siap2 nak keluar g amiik adam kat sekolah...adam skang ni xmau balik sendiri sejak kes anjing2 liar berkeliaran dlm kawasan perumahan ni..bkn takat 1,2 ekor tapi ada 7 ekor anjing liar...pastu yg buat adam tambah takut lg, kat sebelah blok kami diletakkan perangkap besar utk tangkap anjing2 ni....so, nak xnak mama skang kena jemput semula la mcm dulu2....

blk je skolah, suruh adam tukar baju n mama pun tukar baju...nk siap2 kan makanan n suap kat budak2 ni...sekaliiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! laaaaaaaaaaaa aku lupa masak nasi daaaaaaaaaaaaaaaaaa... periuk nasi masih tertenggek kat singki tu...huhuhuhu.....tu la, td eksen sgt xnk masak nasi sbb awal, skangni, apa jd??? so, terpaksala suh adam sambung main dulu sementara nasi nak masak...huhuhu....


ni habit si kecik ni skang...xtau la apa masalah dia...xcukup jari2 tgn kanan n kiri, jari kaki kanan n kiri pun masuk mulut gak...huhuhu...ni bkn masalah nk adik ye.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...