Sunday, December 22, 2013

HAPPY BIRTHDAY!

hari ni birthday adam yg ke 5...baru nk masuk 5 tahun ye..tp kalo tgk orgnya dh mcm budak darjah 1..
Mama dan Papa doakan Adam semoga menjadi anak yg soleh dan beriman... semoga adam dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diperluaskan pintu rezeki, dikurniakan kesihatan yg baik, bijak pandai, berjaya dunia dan akhirat...jgn nakal2, semoga cepat hilang pelat tu, jg adik, dengar cakap mama dan papa.dan yakin pd diri sendiri ye...Aminnnnn...

pg td adik bangun dulu, so suruh adik kejut abang adam sbb hr ni papa nk g outstation...so pg td siap2 la bg hadiah n bukak hadiah terus sblm papa berangkat....
adik tumpang skali tu...hehehehe

mama xbuat kek sbb nk celebrate ngan papa skali nnt..so kita mkn donut special la dulu ye adam...

putih sungguh anak mama ni...hehehehe

donut khas buat adam n khabir..buat dgn penuh kasih sayang tau nie (^__^)

ye la, adik pun nak gambar gak....

api dh xde dik...buat2 tiup je la...skali adi terbersin dpn donut...grrrrr...ada2 je tau adik ni...abis menyembur...huhuhuhu


mkn ye anak2 ku....nnt kalo mama dh ada mood bru mama buat kek ye..

2 comments:

3uri@ni said...

Betul, Adam tu dah macam budak darjah satu dah ^o^

Khabir, ni birthday Adam la, muka dia pulak yg lebih2 hadap donat tu ye, hahhha

Happy birthday ye Adam! Be good!

Nana Zack said...

tq auntie zue...
hahaha, khabir tu mcm biasa la..dia akan enterprame setiap kali abg dia ada skali...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...