Thursday, February 6, 2014

Cherry berry lady

Bila dh kena cherry berry ni, barulah terasa hilang nya nikmat hidup sihat.. Sejak blk dr kk sampai ke hari ni masih belum Ada perubahan.. Harap2 hari ni jgn la jd mm mlmtd sampai terpaksa kol Abg blk tgh mlm buta yg tgh sibuk dgn discussion tu.. Oh nana, jgn la Skt ms Abg tgh sibuk ya amat ye T___T..


Kol papa pg td sbb nak ngadu Skt perut.. Papa Tanya mkn x? Mkn apa? Bila aku jwb mkn nasi ayam, terus papa bebel... ha!! Amik ko kena sedas dgn papa..huhu. Papa kata masak bubur segenggam jd la.. Ltk kicap.. Mkn tu je mgu ni, jgn mkn lain..huhu.. Kalo la Ada org nk Msk kan, Bestnya.. Nak xnak gagah kan juga diri ni Msk bubur utk aku n nasi utk Adam.. Hr ni mama goreng telur je ya Adam.. Kesian Adam, dh dua hari dia kena g n blk sekolah sendiri..anak mama berani kan.. Nnt mama dh sihat, mama teman hantar n Jemput ye..

2 comments:

3uri@ni said...

Kes salah makan ke?

***Mula2 aku ingat cherry berry tu dessert, hahhhaaa

Nana Zack said...

ntahla zue...kami ni jenis kalo mkn suka kongsi2...yg lain xde pun kena, aku sorg je yg kena...huhuhu..tp nsb baik gak anak2 xkena...lg naya kalo diorg yg skt...

hahaha...aku tgk trend skangni suka sgt pki term ni...kekekekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...