Friday, March 21, 2008

laksa johor

laksa johor

semalam cuti maulidur rasul.... mak plan nak wat laksa johor..mula tu mak nak wat, tp disebabkan ada hal yg tak diingini telah berlaku mlm sblm tu, maka mak import long suh wat laksa johor sbb mengenangkan aku ni xpnh wat lg...so, xde skill lg nk wat laksa johor nie..biasanye tolong makan jek (^.^)...
aku just tolong sediakan bahan2 nye jek la...tp tang masak tu, aku serahkan kat long....sbb tekak dia ni mmg ada power...huhuhu....apa yg dia masak, sedap aje bila aku makan....akhirnye, ni la hasilnye....

2 comments:

Zuriani said...

laksa johor nie aku baru makan sekali dua jer kot...aku plak bab2 laksa ni kurang sket...kalu mee tu laju jer...tapi teringin gak nak belajar wat laksa johor nie, laki orang johor la katakan :)

---{@ nanazack @}--- said...

>>zue...

zue, blajo wat...xruginye...kalo mkn ngan spagetti lg sodap wei...kalo mkn ngan mi beras tu mmg kureng la ckit....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...