Tuesday, July 29, 2008

Tuesday morning again...

Hari ni sebenarnye, badan ku rasa xsedap…mgkn sebab letih berjalan ahad hr tu baru nk terasa…tambah plak cuaca hr ni mmg panas sgt….ngan aku yg berkeadaan begini, mmg xbenti peluh mengalir….nak baring2 pun rasa xselesa, kalo kat umah sendiri ni, sure aku dah bukak air cond…ni kat umah parents, xkan la aku nak duk nyibuk kat bilik parents aku….

Pg td, aku dpt call dari Dumex…org tu tanya kan pasal susu yg aku request tempoh hari…dia nk kepastian sama ada betul atau x aku pregnant, pas soal jawab, dia pun kata ok, sample susu akan sampai dalam masa 2-3 mggu kot kalo xsilap dgr…hehehe….bdn xbermaya la masa tu….

Ptg plak, dapat kol dari satu company nie…ntah apa namanye pun aku xingat gak…dia ofer jd instructor utk cikgu belaja guna computer….mula2 dengar tu mmg aku berminat gak la….tp yg wat spoil tu, dia wat 2mggu akhir bln 9….lg 2hr jek dah nk raya….alahai…susah la mcmtu…wat kat ipoh plak tu, kang ada gak aku beraya sorg2 kat perak tu…dah la masa tu abang dah kat france….kalo abang ada, best gak….aku tanya kat abang, dia pun kata xpyh la terima….sbb dah nak raya masa tu….so, aku reject lg wat kali ke berapa ntah tawaran keje utk thn ni…huhuhuhu….

Td plak abang bgtau, mgkn tarikh blk lumut kena extend lg…aduhhh…tensen gak aku….ingatkan dah leh jumpa abg lg 2mggu…skali kena extend lg….tambah rindu lg la nmpk nye….tp, sejak 2 menjak ni, hati ni emo sgt la, bila bersendiri jek, mest teringat kat abang, bknnye sblm ni xingat kat abang, tp yg ni lain mcm plak….kdg2 tu sampai nangis terisak2 kat dlm bilik sorg2…xtau la….feeling terlebih kot…huhuhu….nak layan sgt pun xleh gak, tkt bb terikut2 plak perangai emo aku nie…hehehe….

Korang doa2kan la kesejahteraan aku nie ye…mudah2an aku dapat menempuh segala dugaan ni dengan hati yg tabah…Aminnn….

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...