Wednesday, August 6, 2008

free gift...

hari ni, free gift yg aku tunggu tu dah sampai....tp yg lebih 'menyeprisekan' aku lg, dua produk yg aku tunggu sampai serentak.... Dumex n Meadjohnson....hehehe....dapat la sample susu free... setiap produk dpt 2 sachet (dumex -vanila, meadjohnson - coklat), fridge magnet, sticker n voucher (2 benda ni meadjohnson je)... boleh la aku wat travel mana2 utk minum susu ni memandangkan expired nye lama lg (^_^)... nyam nyam...
surat-surat yg sampai...

free gift from meadjohnson...

free gift from dumex...

2 comments:

zuri@ni said...

Bestnya dapat free gift :D ko dah register ke belum yg aku suh tu? Yg tu free gift dia pun best gak na. Dapat sekotak barang2 mummy ngan baby :)

Unknown said...

skang aku tgh tunggu dr baiboo plak....hr tu aku register online jek sbb magazine yg ko ckp tu xde pun aku tgk, last2 masuk terus ke web dia...hehehehe...kang kalo dpt, aku update kat cni ek apa ada dlm kotak tu.....ngeh ngeh ngeh....

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...