Monday, September 22, 2008

aksesori nak raya...ahaksss...

hari ni g jengjalan sorang2....tiba2 teringat nak g beli kuih shortbread kat kedai yg long ckp tu...tanpa pikir pjg, terus jek siap2, bgtau kat mak, terus keluar menuju ke tmn maju...hehehe... skali smpi, punye la susah nak cari parking...last2, parking jauh ckit la dari kedai...tp xpela, janji kuih tu ada lg...ni ngidam punye pasal la nie...
sesampai kat kedai tu, aku cari2 la kuih yg diidam2kan tu...nsb baik la dtg pg ni sbb kuih tu tgl 4 telap jek...tokei kedai tu pulak bgtau ni stok last, dah xwat tempahan lg sbb tgl seminggu jek lg kan nak raya...huhuhu...aku pun, rembat terus je la...amik satu jenis jek...harga leh thn mahal gak...tp ye la, bila pikir cara nak watnye, bkn sng, so, ok je la....aku dah beli bhn2 nak wat kuih nie, tp tu la, perkakasannye lak xde....tgk la1 hr nnt, kalo aku rajin, aku wat sndiri pulak....

pastu, aku terus bergegas ke carrefour...sbb nak ke watson, teringatkan lipstick dah abis....hehehe...ada sale kat watson...hmmm, mcm biasa la, beli brand silkygirl jek..bedak tu pun amik maybelline yg biasa nye jek...sejak xkeje ni, pki brand ala kadar jek...hehehe....lg pun, xke mana...janji kemas, xselekeh...hahahaha....

2 comments:

Zuri@ni said...

Rajin sungguh berjalan mak buyung sorang nie, baik-baik tau, jalan sorang2 tu :)

nanazack said...

kena exercise gak zu...kalo dok, bb dlm perut ni pun jd malas...ngan aku skali jd malas :)..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...