Thursday, September 18, 2008

popiah...

hari ni, menu kuih untuk berbuka, aku wat popiah goreng jek...simple...ntah nape la aku suka sgt mkn popiah goreng dari dulu sampai la skang nie....kalo kat manjung tu nak cari popiah goreng, susah betul, yg ada cuma popiah bersambal ngan popiah basah (uwexxxx...paling aku xsuka). sejak pose ni, selalu gak la aku mintak tolong papa g beli kan popiah kat bazar..tp hampehhhsss, kalo nasib xbaik, dpt la popiah yg intinye dah basi....kalo bernasib baik sikit, tp intinye mcm untuk celah gigi jek...huhuhu...last2 baik wat sndiri, puas hati aku....hehehehehe......

>> sori...susun xcantik sbb nak cpt, lagi 5minit nak berbuka..

>> popiah inti kobis, carrot, sengkuang, isi ketam....

4 comments:

Zuri@ni said...

Jari siapakah yang sedang memegang popiah itu (baca dalam bahasa baku, ngeh ngeh ngeh) :D

nanazack said...

nasib baik ko xprasan jari tu makin tembam ke x....hahahahaha...aku bg tunjuk hujung2 jek....

Anonymous said...

popia yg depan2 tu mcm rentung je :P

nanazack said...

mcmne xrentung, goreng masa dah nak berbuka.....alasan sbnrnye...hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...