Thursday, January 29, 2009

from oldskool again...

CNY hr tu, aku terima kunjungan dr kawan baik aku sejak skolah rendah lg...hehehe zeti nama nye...ahakssss...lama giler kami xjumpa, chill sama2...sejak masuk zaman keje dulu, masing2 dah bz...xsempat nak chill sama2...huhuhu...tambah lg sejak aku dah kawin...rasanye last jumpa dia ni ms aku kawin kot, sbb dia jd pengapit aku...btul x zeti?hehehe....bila la aku nak rasa nasi minyak ko nie (^_^)...jgn lmbt2 tau....

gift from zeti - thanks a lot (^_^)

2 comments:

zeticome said...

ehmm..mmg lama tak jumpa ko pun...cantik pulak playmate nih..mcm rasa nak baring atas ia ...heheheee..aku doakan ko semoga pjg umur n bahagai dgn family tersayang...eh adam tido mengereng ek??hehee..mcm org beso pulak...

nanazack said...

adam kalo bab tido ngereng mmg expert...tmbah2 lena kalo tido mcmnie...tp skangni lg expert, dia dah leh terlentang sendiri pastu tolak bantal peluk yg aku wat sendal badan dia...huhuhu dah xleh tinggalkan dia sensorang nie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...