Tuesday, March 10, 2009

:-(...

lama xupdate blog...rabu lepas, abg blk..tolak mlm dr lumut, so smpi BP dlm kul 5 pg khamis tu....pastu, esokny plak, terus blk ke umah mertua...skangni, ayah mertua ku xsihat...sbb tu la, bila abg ada cuti jek, terus ajak blk ke pt jawa plak sbb nk uruskan keje2 kebun yg dah lama abah tinggalkan...abg gilir2 ngan abg ngah keje kan kebun2 tu sambil gilir2 bwk abah g berubat...

smlm kami dah blk ke BP semula, adik bradik abg yg lain pun dh blk gak...sume nye rs berat je nk blk...tp mengenangkan tuntutan keje, terpaksa gagahkan diri msg2 blk ke rumah masing2...sampai bp smlm dh nak tgh hr...igtkan nk jln2 lg ngan abg sblm abg blk kapal, tp hujan lebat pulak smlm :(...kul 6.15 papa plak anto abg ke bus stand BP..pasni, abg xblk sebulan setgh sbb kena belayar ke sabah plak :-(...aku mcm biasa la, tiap kali abg nk blayar, mula la sayu je hati nie...tmbh2 plak, skang dh ada adam...tmbh sayu la lg...mana kan tidak, bila abg blk nnt, adam dah 4bln ms tu....mesti dh byk yg abg tetinggal dengan perkembangan adam...

pg ni plak, dpt kol dr mak mertua...so, makin bz ckitla pasni...kalo blog lmbt update, i'm sorry ye.....k, bubye....

6 comments:

Zuri@ni said...

Sabar banyak2 ye :) kurang-kurang skang nie ko dah ada Adam, ada jugak kawan nak 'bergaduh', hehehe

Anonymous said...

Lama tak dengar berita ko...Jangan sedey - sedey ye...ada Adam dan dekat dgn famili buat minda ko bz sket.:)

Anonymous said...

mesej kat atas tu aku lupa letak nama - isyah.

SITI QATRUNNADA said...

hai..nana..tak balik lumut dah yer ...
lama x jumper ko kan...
ape2 keep in touch...
byk2 bersabar dlm kehidupan...

nanazack said...

>>zue & isyah...
tu la, aku sedaya upaya ni membz kan diri skangnie...makin bz, makin byk plak aku pk...huhuhu

>>qat
aku ttp blk sana gak qat tp xtau lg bila...ni pun, husband aku mcm nk cri umah sewa bru kat area ko tu, tp nk umah setingkat xmau 2tingkat...huhuhu

SITI QATRUNNADA said...

ye ker?..bleh la kita berjiran..hehehe...
byk umah kosong kat area sini..tp rata2 tuan rumah tak nak sewa..kena cari betul2..ade rezeki ..insyaallah dapatkan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...