Monday, October 5, 2009

adam kat sabah...

masa sampai sabah mula2 dulu, adam ok aje...xde meragam apa2....tp bila dah seminggu duduk sini, mula la dia start meragam....aku plak panik pun ada gak...sbb xpenah2 adam meragam mcmtu....

rupanye dia nak beralih bulan...kali ni byk plak dia dpt....adam dah pandai duduk...pas duduk, dia terus dpt merangkak...baru je merangkak jap, dia terus menjala ke depan....hihihi adam ni terbalik...patutnye menjalar ke depan dulu, pastu merangkak, baru la duduk...tp ni terbalik plak....xpe la.....

pastu dia tumbuh gg plak...masa raya pertama tu la baru aku perasan dia tumbuh gg lg 2btg...so sumenye dah 6 btg skang ni...3 atas 3 bwh....mmg kaw kaw la dia meragam....tp nsb baik takat bpe hr je...tp tu pun dah merunsingkan aku....dgn demam yg on off lg....perut kembung....xleh nak beyak...huhuhu peningnye ms tu....

baru pandai duduk dlam baby chair :D..

baru pandai blaja duduk dlm stroller

ni masa mula2 baru nak blaja duduk...

skang ni, dia dah ok...dah ceria seperti sedia kala...alhamdulillah....harap2 dia kekal terus ceria la sampai bila2 :D...sng la hati mama ngan papa dia....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...