Tuesday, October 27, 2009

bola keranjang...

mlm td, xde aktivit...tp saje2 jek ikut abg g trainning bola keranjang...mlmtd bru start trainning, tp mlm ni dah kena lawan...apa la...hehehe...

pas pekena char kue teow kat penama, terus je g kompleks sukan (agaknye la namanye, aku hentam je ni)...

adam siap bwk bekal roti lg...

adam ngan bola netball..pinjam sat jek...

pose jap ngan mama...

aksi2 diorg main bola keranjang, ye ye jek...nsb baik menang...xsia2 aku ikut...

adam dah kepanasan, so lepak jap kat bilik gym..

suka giler dia duk cni sbb aman tenteram je kat cni...mana x, aku ngan adam je kt dlm ni...tp pastu dtg plak rmi2 mamat nk berlatih...huhu

kul 9 lbh kot bru abis....adam pun dah meragam...ngantuk sgt2....masuk je keta, nenen terus, pastu ZZZzzzzzzzz....smpi2 umah, aku salinkan bju dia, n lap2 ckit bdn dia....pastu smbg blk tido...ngan aku2 skali tido...mcm la kteorg yg main bola...hehehehe

6 comments:

Zuri@ni said...

amboi, penat sungguh mama ngan adam lawan bola ye, pengsan terus kt umah ;)

adam bawak bekal ye-ye jerk, cam dia plak nak main, ha ha ha

nanazack said...

>>zue...
bekal roti yg adam bwk tu, dia mkn takat 2cubit je...yg selebihnye, mama ngan papa dia yg bedal...keh keh keh...

$ue @nim said...

lain kali kena bwk bekal byk2 skit... bekal tuk mama ngan papa adam skali.. :))

nanazack said...

>>sue..
pd hal, sblm masuk court tu, mama ngan papa nye dah pekena char kue teow sorg sepinggan...xckup2 lg, p bedal roti adam :D

waniezakaria said...

2 netball ke bola keranjang????
pelik2..............

nanazack said...

>>ninie...
main bola keranjang...tp bola yg adam pegang tu ada tulis 'netball'...hihihi sama spesis la tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...