Sunday, October 11, 2009

g pasar lg!!!!

semalam g pasar lg...kunci jam kul 4.30pg...last2 aku tekan snooze...yg bgn dulu, adam!!! uwaaaaaaa!!! apsal la dia bgn dulu....karang payah aku nak mandi n solat subuh kalo dia yg bgn dulu!!! nak xnak kena la bergilir2 ngan abg....

kul 5 lbh brula kuar umah lepas minum secawan kopi oldtown n 2kpg roti..hihi...

nak kat kul 6 baru sampai pasar...adam pun pisat2 sbnrnye nie...

yg bhgn ni mahal sbb pasarnye bersih ckit....just tgk2 je kat sini..


ni la hasilnye...gegar seh!!!!

5 comments:

Zuri@ni said...

Awalnya kena gi pasar eh...kalu kul 4.30am tu, aku mmg dah bangun, tp takat nak nyusukan Naurah je la, pastu pengsan balik la jawabnya, zzZZzzzZZzz...

Kelkatu Biru said...

mesti fresh2 ek makanan laut sana...bestnyer...murah x nana?

Zuri@ni said...

Masa mula2 duk Sabah ritu, Adam meragam tak masa nak tido? ye la, waktu kat sana kan lari sket ;) ke mama dia yang meragam? hehehe

nanazack said...

>>zue...
4.30 kat sini dah mcm kul 5.30 gak la. stdby nak subuh je...kalo kat semenanjung, jgn harap la aku nak bgn 4.30..kem salam!!!! keh keh keh....

seminggu pas sampai sini bru adam meragam...ms tu kebetulan dia nak berubah bulan, tumbuh gg lg,perut kembung, xleh nak beyak....automatik skali la ngan aku skali meragam....hahahha!!!!

>>isyah...
kalo seafood mmg fresh la...mmg menu kat umah xlari la ngan sotong udang.udang sebesar ibu jari tu leh dpt rm12 sekilo(murah ke?)...cuma ikan jek aku ada konpius nak beli...mcm pelik ckit... mcm ada skali tu, aku igtkan ikan uji rashid@kembung, skali bila blk nak masak, sisik dia masyaAllah, tebal giler....pastu byk ikan mcm ikan sardin, tp bkn rasanye...tp org2 sini pgl ikan tamban...ikan buntal pun ada byk jual...huhuhu.....

qistina said...

mmg kalo nak g pasar kena standby awal. seafood murah sebelum naik atas pasar.. rindunyer aku nak makan ikan kerapu, sini mahal siot. kena balik sabah jugak lah nampaknyer aku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...