Friday, October 9, 2009

jalan2 cari pasal...

ptg td abg half day...so mcm biasa la, kalo abg half day, mesti kteorg akan kuar berjalan2... tp kali ni bkn nak berjalan ke mana2 pun...just ikut abg g settlekan hal2 dia je....

memula g one borneo sbb nk g CIMB bank...g settlekan hal hal dia, pastu dpt souvenir octo sbb sign up cimb clicks...hihihi....pas settle yg ni, abg temankan aku g mkn plak...aku lum mkn lg....abg plak dh mkn kat opis...so, aku ajak g mkn kat chicken rice shop je sbb dr smlm aku xmkn nasi lg...bila time order je, xpsl2 abg order 2set plak...dia xtahan tgk aku mkn sorg...keh keh keh....n adam, spt biasa, peberet dia, nasi ayam....puas gak la dpt suap dia...mmg kompem la dia ni suka mkn nasi ayam....nasi je la aku bg, yg lelain aku xbg la...

dah setel yg tu, g TM point plak....igtkan nak tmbah pakej kol free TM ke TM...tp ada prob plak...so cancel....pastu terus g cari workshop plak sbb nak betulkan keta....keta tu ms smpi kat sabah port, mmg nmpk ok je....cuma ms tu prasan tayar pancit je la...yg lelain ok je....skali ms g kundasang last wik hr tu, rupanye cermin pintu blkg ada problem...patutla ada tanda pangkah kat cermin tu....nak turunkan leh, tp naikkan xleh....tokei tu kata, motor nye ok lg, yg rosak ntah apa nama nye...so, mls nak pikir lg, suh diorg betulkan terus...lama btul menunggu...aku sempat ronda2 kedai ikan kat sebelah tu ngan adam....tp bosan giler kedai tu sbb majoriti ikan emas je dlm tu...cuma pelbagai spesis la...

pas btulkan cermin, btulkan pemegang bukak pintu plak...yg ni abg yg terpatahkan ms sblm nk serahkan ke kontena dulu...ntah mcm ne la leh patah....ganassssssssss btulll...hehehe....xpsl2 je hr ni terbang lg $$$$$$$$......xpela, utk keselamatan gak sbb dah seminggu abg tido mlm xsng ati sbb tingkap terbukak je sepanjang ms....skang sume dh setel....mlmni leh la tido ngan lena nye (^_^)...tp mlmni dia kene keje mlm plak...ntah blk kul bpe plak la mlmni...


sempat lg posing ms tggu papa cari spare part...panas terik woooo!!!

wat kat kedai ni je la...kat inanam kot nie...

cermin dah siap..

handle pun dah siap..

so, apa lg? balik dahhhhhhh....

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...