Wednesday, October 21, 2009

yg ke 9...

adam nak tumbuh gg lg...kali ni taring bawah belah kiri plak...ini bermakna, jumlah gg dia skang dah 9 btg!!!!...grrrrrrrrrrr!!!!! aduhhhhhhhh...

skang ni dia tgh 'gian' nak gigit mama ngan papa dia...aku bg mainan getah tu dia xmau plak...yg jd mangsa keadaan papa ngan mama dia la...huhuhu..

tgk la mulut dia tu, tgh siap sedia nak gigit org tu...

rilex la mama...baru 9 btg...gg taring je....(^_^)



6 comments:

Zuri@ni said...

Time kena gigit tu mesti 'menusuk kalbu' kan rasanya, aderkhhhhh....

iu rf said...

uuu... menakutkan lahhh..sabo2.. :D

nanazack said...

>>zue..
bkn takat menusuk kalbu, siap menikam2 jiwa ku ini...huhuhu

>>iu..
dah tahap seriau ni...ni yg duk pikir mcm nk bg FM je...tp dia xmau, sabo je la....

Zuri@ni said...

Sementara susu ko banyak lagi nie na, ko pam je la...sayang jugak ngan susu tu na...

nanazack said...

pam aku dua2 tinggal kat kg la...tu yg rs nyesal xbwk...huhuhu

$ue @nim said...

menakutkan je la kalu dh tumbuh gigi ni kan... mesti time nyusu pn dia gigit kan..aisyeh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...