Thursday, November 5, 2009

tugasan harian - dr sue..

TUGASAN HARIAN

1) bila kali terakhir anda cuci toilet?
mggu lepas...xhengat la hr apa, tp yg pasti mggu lepas...hihi

2)pencuci apa yg anda guna?
pencuci? mcm2 ada kat umah ni.....

3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
ha...yg ni aku wat tiap2 hari..kalo x, si kecik tu yg tolong mop pki baju dia...almaklum la duk umah kecik, bila masak je, asap mesti smpi ke depan...lantai sure rs lain pastu...huhuhuhu sabo je la...

4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
biasanye basuh pinggan...xpun lipat baju...

5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
hahahaha..mkn jemput2 je.... jemput mkn :D

6)minuman selalu anda buat waktu pagi?
nes o yg xkaw.... ( abg suka nescafe yg xde kafein tu yg botol warna merah tu...)

7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
gosok gg n basuh muka :D...

8) harus menjawab tag yg tertera nama di bawah?
sape2 la...aku xtujukan pada sape2 pun sbb aku sndiri pemalas nak wat tag...hr ni je terajin sbb adam tido lena plak ms ni, tmbh plak keje2 umah sume dah setel...

**so pd sape2 sblm ni pnh tag pd aku n aku xwat pun, aku minta ampun dan maaf ye....huhuhuhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...