Friday, December 18, 2009

tengok tv...

bila adam tgk tv, mesti dia duduk mcmni.....





yg ni yg terbaru, aku snap ms dia tgh duk tgk bola...malaysia vs vietnam...

normal ke budak tgk tv mcmni?

6 comments:

Kelkatu Biru said...

gambo last tu mcm org beso je lagak si adam tu...heheheeee...khusyuk ye...:)

Zuri@ni said...

Gambar no3 tu, alahai...sampai gitu sekali adam nengok tv :D...aku rasa budak2 mmg tgk tv mmg dia suka mendongak la...mcm naurah kan, bila time kedudukan tv tu kt atas kepala dia (anak aku kan takleh duduk lg...baring je la, hehe), dia mendongak la tgk tv, bila aku betulkan kedudukan dia, takdernya dia nak tgk

***apa pendapat adam tentang malaysia nyer game masa perlawanan tempoh hari? (soklan serius nie...keh keh keh)
***Bagus Adam tgk bola, Achik Zue langsung x tgk...x patriorikkah aku?

nanazack said...

>>isyah...
skali pandang, mcm dah anak bujang plak aku tgk si adam tu...hahaha.... tgk tang perut dia tu...papanye pun xmcm tu...ngeeeee

>zue..
dulu ms adam lum pandai duduk pun, dia suka dongakkan kepala dia tgk tv...tu yg smpi terbwk2 bila dia dah duduk...

**achik zue, adam dpt tgk 20min pertama jek, pastu mama dah anto adam masuk 'gol' la (masuk tido!)...hahaha...xdpt nak bg pendapat...keh keh keh....

Meen said...

sian die hehe ^_^ maknanya mama die dgn papa die kene beli TV khas laa uk die hehehheh ^_^ hidup ADAM...lallalaa

Anonymous said...

Comei nyer adam nengok tv gitu...pastu bab badan dier mmg geram laa...rase nak cubit2 jer...anak aku kurus jer...xmo makan...adam tengok tv kasi senang mama wat keje lain...kemas2 umah ker...adam xkaco...hehehehe...

-suriani-

nanazack said...

>>meen..
salam perkenalan ye :)

nk belikan tv baru???huhuhuhu tv yg ada ni pun dah xtau nk sumbat mana...hahaha

>>suriani...
xde maknanye adam leh duj saje2 dpn tv tu....mesti ada yg teman gak...kalo dia tgk xde sape2, mula la dia mulakan operasi membongkar + merayap....huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...