Monday, January 11, 2010

marila berjoget!!!


lama xupload gambo adam...layan video je la yek... dia ni pantang dgr video klip... kalo tgk video klip, mmg dah duk terpacak dpn tv...kiri kanan dah xhirau pun...huhuu ikut sapo la nie...

6 comments:

Kelkatu Biru said...

tu dia anak bujang ko...siap goyang2 angkat tangan tu, ala - ala penyanyi rock buat persembahan atas pentas...heheheee

nanazack said...

>>isyah..
tu baru ckit je...ada lg yg melampau...cuma aku jek xsgp nak upload...keh keh keh... tp kalo dgr nasyid @ azan, pandai plak dia dgr dgn sopan santunnye itu...huhuhu

niah said...

waktu besar ni..mudah beno ngikut..cam-macam kan..hehe

nanazack said...

>>niah..
tu la niat...dia asyik perhati jek apa org wat skangni... :D

iu rf said...

paktis kekuatan kaki tuh...hehee

nanazack said...

>>iu..
piyah dah jln? adam lum tunjuk tanda2 nk jln sndiri lg...takat mcmtu je la...huhuhu...hr tu demam igtkan nk dpt kaki, tp rupanye mulut makin bising!!!! huhuhu ntah apa dia bebelkan xtau la....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...