Monday, March 1, 2010

jalan2 @ 1 Borneo again...










setelah berduka lara (duka lara la sgt..hehehe) xdpt rumah tu, terpaksala meronda2 lg cari rumah lain....huhuhu setelah puas meronda, perut pun berbunyi, maka kami pun ke 1Borneo...ahakssss...isi perut dulu...pastu ajak adam main2 jap...dah puas, blk....smbg blk meronda....

ptg ni nak g tgk lg umah...mudah2an kali ni berkenan lg :)

p/s : semalam adam 1tahun 2bln 9hari, dah pandai berdiri sendiri tanpa paut pd apa2 (kekuda dah kuat la tu :D)... berjalan pun dah jauh cuma mcm itik pulang petang la...hehehehe

9 comments:

$ue @nim said...

kat sabah x byk ke shoping komplex... sll ko gi 1 borneo jer..

hrp2 korang cpt dapat rumah br yg memenuhi citarasa anda... :D

Unknown said...

>>sue...
uwaaaa...sodihnye aku..tu yg aku nak JJ...kat sini pd aku yg plg hapening 1Borneo je la sue...ada baru bukak kat KK, Suria Sabah tp kedai yg ada leh kira pki jari jek,xbyk lg....yg lelain mcm Centre Point tu ko bygkan mcm LOwYatt la...pastu shopping complex yg biasa2 mcm milimewa,survey parkwell (ala2 mcm the store sebiji gitu)....tu psl la aku asyik g 1Borneo aje, adam pun dah cam tmpt ni..kalo lalu je, mesti mulut dia bising...hehehe (seb baik dkt ngan umah kteorg :D)...

umah sewa idaman dah jumpa, tp melepas, tu yg kena cri lain plak...huhuhu

$ue @nim said...

xpe la nana... nnt ko blk sini, ko gi la JJ puas2.... biar JJ bosan tgk muka ko.. kekke...

adam.... dh pandai ajak mama papa gi shoping complex ek.. mintak adik, x pandai lagi ker... :D adam kan dh besar...

Unknown said...

>>sue...
mintak adik??? aku pegang anak patung pun dia dah melalak tau...hehehe

$ue @nim said...

hehehe... macam2 la adam ni.. camne nk jadi abg nih.. :D

3uri@ni said...

Jalan2 carik umah lagi la pas nie eh :D aku dulu pun gitu gak, sampai naik pening kepala aku...kat sini plak, umah utk disewakan, jarang sgt diorang advertised, umah kosong banyak, tp xder tampal iklan, nak kena bertanya jiran2 sebelah umah kosong tu, tu yg leceh sket...

Unknown said...

>>sue...
adam bg hint la tu xsedia jd abg lg...kekekeke..

>>zue..
kat sini ada gak la yg ltk iklan kat pintu umah msg2...yg xltk pun ada gak..tp tu la, nk ronda2 tu yg dh bosan...

mlmtd fail lg la...benda plg penting xde...xde grill!!!!

Koleksi Katalog said...

mencabar kn cr umh.. nk dpt yg memenuhi kriteria :).. aku alhamdulillah.. dpermudahkan bl dpt decide nk ddk n bl ddk umh mmg ngam ngn aku.. aku doakan ko pun camtu yer.. yg dh melepas tu mgkn ade hikmah ko xduk c2.. ade rumah lain yg menanti tu..

Unknown said...

>>edlma...
mmg sgt2 mencabar wooo...ni pun tgh pening2 lg nie...pastu tgh dilema la plak sbb tetiba tn umah yg hr tu ofer smula...ni yg mcm berbelah bg plak nk terima....

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...