Tuesday, July 27, 2010

durian..

wiken baru2 ni, jiran sebelah umah kami ni bg durian.... baru duk citer2 psl durian, dh dpt durian free....tp ms tu tgk muka abg mcm pelik semacam....g tgk durian dlm plastik tu...rupa2nye durian nye pelik ckit.... sblmni mkn durian dalit...pun pelik gak...durinye pjg2...tp rasa nye...ya ampunnnn huhuhu xsdp la ditekak aku ni.... rasa lemak n panas je....

yg ni durian yg jiran sebelah bg...xtau la apa nama durian ni...tp ni mmg kaler isi durian tu la... pun xkena gak ngan tekak kami....cuma better than durian dalit la pd aku....huhuhu...telan je la dah org bg kan...hehehe...pastu ngan rambutan ckit....


saiznye kecik je...bola budak2 je...adam tgk pun dh geram sbb igt bolasepak leh tendang2...huhu


6 comments:

a.k.u.z.e.t.i said...

kak, durian ni mmg kaler merah ke?pelik siutt...hehehee..subhanallah.. ;) jakun ni kak.. ;p

Unknown said...

>>zeti..
yup!! isi dia mmg merah...1st time aku tgk dulu pun aku jakun gak...hihi. tp skang dh biasa tgk...lg 1 jenis, kalo ko tgk mesti jakun gak...buahnye kecik, tp durinye pjg2...mcm landak kaler ijau jek..hehe

~Huang Yo Shi~ said...

nana, aku tak penah jumpa or makan durian merah...

sedap x nana?...tringin ar nak rasa...rasa die cemana eh?...ha ha ha ,...sian kawan ko ni, jakun...LOL

Unknown said...

>>isyah..
hmmmm dia nye rs ek...aku rs korang mesti xleh nk telan sgt kot sbb kat smenanjung lg sdp....sbb kteorg pun mkn xabis...husben terpaksa bawa ke opis, bg kwn2 kat sana plak...hihii

bkn ko jek jakun, aku pun sama jakun sakan...kekekeke....ada skali tu nmpk durian yg isinye ijau plak...huhuhu mcm2 kaler la plak...

dinie said...

shedapnyer..

CtQatrun said...

menakutkannye warna dorian tuh....

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...