Wednesday, September 29, 2010

RAYA!!!!!

alhamdulillah....cukup la sudah puasa enam kami semalam.....hari ni dah leh raya...tp insyaAllah esok aku smbg lg 1 hr tu me'settle'kan hutang aku plak....hehehe...pastu dah leh tarik nafas legaaaaaaaaa.......... :)... smlm buka apa? hmmm...xde apa yg spesel sgt aku just wat mee goreng ala2 mamak je la pastu goreng kopok lekor yg abg bwk blk smlm, beli ngan opismate dia n mkn tapai yg onie bg hr tu...xabis2 lg tau onie....syg giler nak abiskan.... hahaha...mkn sorang 1@2 sudu kecik je pastu simpan....adam pun mkn tapai gak...hehehe

pas buka, kami siap2 nk kuar...biasala kalo dh cukup bulan kan, sesi mentransfer duit ke akaun tuan umah la, nk byr segala bil2 la.....pas setel, kami g la 1Borneo......jalan punye jalan, leh plak terserempak dgn tuan rumah kami.... memula siap xkenal lg sbb nye tuan rumah kami sudah kurusss...hehehe.... kalo tau jumpa kat sini, bg terus je duit sewa kat dia kan....hehe.... aku sempat la jeling apa yg dia beli sbb ms tu kat kedai KAISON, dia beli kotak hadiah kecik...pastu dia kuar, dia g kedai BLACK QUEEN la plak.....dlm kepala aku ntah mcmne leh terpikir......aku ckp la kat abg :

aku : abg, en XXX tu mesti nak bg hadiah kat aweks kan...tu! dia baru je kuar dr kedai BLACK QUEEN

abg : dah dpt pengganti la tu....hehehe

aku : abisla bang, kalo dia btul nk kawin lg, dibuatnye dia nak duduk blk umah kte tu mcmne ek??? patut la td dia tanya dh cukup setahun ke blum duduk umah tu (surat perjanjian cuma setahun je)....huhuhu

abg : (terdiam jap)....btul gak tu yang.....(muka dah susah hati).....

malas nk pikir nye pasal, terus kami masuk ke giant...beli brg dapur ckit...tgk kat bhgn beras, hohohohoho sukanye hati sbb beras FAIZA sudah kembali....utk pengetahuan korang, kat sini pki beras cap SABAH je...nk dptkan beras semenanjung mmg payah ye....tu yg kdg2 terasa mcm bukan duduk kat MALAYSIA je...hehehe...perasan giler....

ok la baa....mau kemas2 rumah dulu...nnt cerita2 lg ya....daaaaaaa.... :)

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...