Monday, August 8, 2011

botak again....




tadaaaaaaaaa!!!! kte botak lagi....aku ngan abg rimas tgk adam ni asyik garu2 je kepala...mgu sblm puasa hr tu, cuaca pns yg amat sgt...gatal2 kat kepala dia naik semula ms tu...dh la papa xde ms tu, bila blk plak sibuk memanjang mggu tu...huhuhu...penyudahnye kepala adam penuh ngan kopeng...bila baring, abis sume berguguran mcm org yg kronik berkelemumur....isshhh xkan la aku nk pki kan dia syampu anti ketombe plak kan?...

dari sehari ke sehari abg nak gunting rambut dia, tp asyik xsempat je....pg semalam gak akhirnye selamat kena botak lg...kami dh xbwk dia g kedai lg, beli siap2 mesin gunting rambut tu...beli dh sebulan lbh kot, tp smlm bru nak test...warranty pun expired...hehehe

hr tu auntie onie kata kepala kte makin besar kan? hehehe tu rambut je yg tumbuh berceracak...cuba tgk lg ni, besar x kepala kte???hehehe....tp mmg kompem la, pasni rmbut adam mesti ikut papanye...tumbuh berceracak...huhuhu...dah xmau turun rmbut dia tu....mama dh xleh nak wat punk utk adam lg....

**hr ni xmasak apa2 pun sbb buka kat luar..ada kontraktor blanje mkn unit abg n leh bwk famili skali... hr ni plak lepak semacam sbb kemas dapur + lidah plak ada mata ikan...adoii...xselesa lgsg ok... sahur just mkn serunding daging yg beli kat supermarket je....bila mkn, mesti teringat zaman studi dulu..mkn bwh tangga pastu xmau bukak lampu besar2 sbb takut xleh nak smbg tido pastu...hahaha....


7 comments:

3uri@ni said...

Wah, rambut raya ke Adam? Hehee
Selesa kan tgk rambut dia mcm tu. Serius sgt ke kulit kepala adam ni nana?

Wei, aku pun baru beli serunding, sbb nak makan nasi cam dulu2, hahaha

Konon nak makan sahur pagi td, tp pg td sahur ngan popia segera. Ingat nak sahur nasi + serunding pagi esok la (-__^)

Ada org tanya kan kiter semua sahur tak masa tu sbb umah gelap je, kahkahkah

nanazack said...

>>zue..
boleh thn gak la zue bila dh berkopeng... aku pun memula tu terkejut sbb dia baring kat peha aku, terus je gugur sume kopeng2 tu..dh la kebetulan aku pki suar hitam ms tu, mmg byk giler la...nak nagis pun ada..mesti gatal habis, aku plak slalu marah2 dia sbb garu2 kepala...huhuhu

aku beli brand apa ntah serunding tu, tp made in muar punye...boleh thn gak la...pg td dh try, sahur nnt mkn lg la...mkn smpi abis bru wat lauk lain...hahaha..seb baik la laki aku leh layan...hehehe...

kahkahkah...tang org tanya umah gelap tu yg xtahan... (^_^)...

Aliya said...

kalau anak dibotakkan (licin) sebanyak 40kali mmg akan jd bijak (senang nak absorb kot)...
>>dpt petua ni dr member..apalagi, next anak jgn miss botakkan kepala smp 40kali

nanazack said...

>>aliya...
alamak, nak kena botak smpi 40x ke? huhuhu...ni pun botak xlicin adam xgheti duk diam, asyik melalak je sepanjang papa dia mesin...

dinie said...

hahaha.. adam kiut la pose mcm tu..hahaha.. xpe adam, amanda n sarah pun kepala mcm besar je.. hehehe.. ma tok dorg ckp otak byk ni.. hehehe.. pandai.. insyaAllah, amin utk semua biar jd bijak pndi k =)

Aliya said...

nana>>buat yg termampu udah..kalo start dr baby lg, mungkin lg mudah...

nanazack said...

>>onie..
hehehe..adam kalo bab bergambar, serah je pd dia...(^_^)..xkisahla kepala besar pun asalkan jgn 'besar kepala' sudah ler...hihihi

>>aliya..
insyaAllah, utk 2nd bb nnt... :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...