Wednesday, August 10, 2011

gelap mata...


kenapa la skangni slalu gelap mata....diri lama ckit, mula la rasa berpinar2...huhuhu xleh tahan la mcmni... penyudahnye masuk bilik, tidoooooo......... (-_-).....

**pg2 lg papa kol aku bgtau berita kematian...atok sdara ku, tok andak, telah pulang ke rahmatullah ptg semlm kerana accident motor....arwah sgt sihat wlupun umur dah 81 thn...smoga rohnya dicucuri rahmat....
Al-fatihah....

gambar ni diambil masa majlis persandingan aku kat BP...
tgh baca doa untuk pengantin...

2 comments:

3uri@ni said...

Dh ujung2 peknen mmg mudah la gelap mata kan, perut makin besar, nk pam darah kt bb lg.
Aku skang banyak duk dlm bilik gak sbb panas sgt kt sini ni
Takziah eh na

nanazack said...

>>zue...
tu la, mcm dh xlarat je nak bwk perut ni..tp smlm cek up, ok je...nak scan jantung bb pun sng...xmcm sblm2 ni, tiap kali nk scan jantung, mesti bb menolak...penyudahnye xdpt nk dgr pun bunyi jantung dia... sejak pose ni, aku plak asyik lupa mkn ubat je...perut dh kenyang air kan?...huhu....hr ni xla sepanas mcm smlm, tp still lepak gak la...

tq zue...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...