Sunday, August 21, 2011

kenapa tak puas hati????

hmmm nampaknye ada yg xpuas hati dgn entry aku sblmni...patut la traffic aku naik sejak akhir2 ni....bagus la mcmtu....hihihi

wahai cik adik semua yg terasa, kejadian ini berlaku di LIKAS ye....mmg saya akui xsemua yg berperangai mcmtu, tp kerna setitik nila, habis susu sebelanga....so, kalo xmau nama kolej anda tercalar, sila la berkelakuan baik walaupun di khalayak org ramai...baru la org ramai respek dgn uniform yg anda pakai....saya dulu pun ahli st john, bila pki uniform tu di khalayak org ramai, bermakna kita membawa 1 tanggungjawab yg besar (ini apa yg saya belajar, bukan setakat uniform nurse saje, tp semua uniform ye)....bkn sesuka hati nak mencaci org....renung2kan la ye wahai adik2 semua..... same to person yg tgglkan msg di chat box saya, sila la jg perkataan anda...anda student juga kan? so, pandai2 la bawa diri semasa memakai uniform tu ye.....

saya dah malas nak layan semua ni...so moral of the story, kalo nak mencaci org, tgk sape dulu org tu ye... n sila bukak uniform tu supaya org xkan cam kamu tu dr kolej mana...... SEKIANNNNNNNNNNNN.....


**sbb lbh tua la, kita perlu tegur yg muda...kalo xtegur, golongan muda akan hancur ye, bkn nak kata saya ni bgus sgt ye dlm hal2 begini.... (^_^)....saya masih ada hati dan perasaan....

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...