Thursday, September 22, 2011

tali pusat

alhamdulillah, akhirnye tali pusat Khabir tanggal juga hr nie, 22.09.11, bersamaan 24 Syawal 1432, bersamaan hari ke yang 13....lama sungguh ye nak amik masa tali pusat khabir nie tanggal...masa adam dulu, ngam2 7 hari dah tanggal....apa2 pun aku bersyukur sbb sumenye ok berjalan lancar.....

skang ni tgh setia menunggu kepulangan adam dari labuan...huhuhu dia jalan sakan ok ngan papa n atokpapa dia...

6 comments:

3uri@ni said...

Naurah dulu pun hari ke-7 tanggal, Khabir saja nak kasi mama dia saspen, hehehe

Payah sket kan nak uruskan budak kalau tali pusat tak tanggal lagi. Bukan apa, rasa gerun je, hehehe

nanazack said...

>>zue..

tu la psl...hari2 aku ngn mak aku asyik duk tanya je, bila la nak tgl.. mmg saiznye ada besar ckit la dr yg biasa aku tgk...

ada 1 mlm tu, aku nak salin diapers dia, tp xbukak lampu besar...aku tersalah tarik, igtkan pelekat diapers, rupanye tali pusat dia...mau dia xmenjerit...huhuhu serik aku...skang tido xtutup lampu...huhu

$ue @nim said...

lama nye tali pusat bby tercabut ye.. bby aku aritu hari ke 5 dh tercabut pn.. aku skang ni mmg tido x tutup lampu.. takut pe2 je.. jgn jadi kes naye cam ko tu kat aku dh ler.. tersalah tarik.. hehehe

ko wat pe ngan tali pusat bby ko tu... aku simpan.. abg dia nye aritu pn aku simpan gak.. org kat kena simpan.. btl ker ek...

nanazack said...

>>sue..
ntah la, yg khabirnye ni agak besar ckit kalo banding ngan adamnye dulu...tu yg lmbt sgt nak tercabut kot...

aku simpan je, adam nye dulu pun aku simpan tp tgl plak kat kg...org kata kalo nk bg diorg rapat, simpan dlm bekas yg sama..ada gak aku dgr, rebus tali pusat tu pastu bg minum....hahaha yg tu aku xbpe nak brani la...huhuhu

3uri@ni said...

Aku simpan aje, saja2 aje. Wat kenangan, hehehe tp bab2 nak kasi rapat buh sebekas ke, ikat ke, aku mmg tak percaya lah. Member aku siap ikat anak dia dua beradik tp bergaduh cam hapa, last2 sakit hati, dia baling atas bumbung, hahahaha

nanazack said...

eh, ada yg ikat gak ek...ha yg ni 1st time plak aku dgr...hihihi...mcm khabir ni mcmne la nak buh sebekas, 1 kat BP, 1 lg kat KK...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...