Tuesday, November 22, 2011

mendap giler!!!

salam....

adehhh!!!...mendap giler blog aku nie...xberkesempatan nak update...2mggu blk smenanjung tp mcm 2 hr je kat sana...huhuhuhu...xkemana lgsg...abis masa dgn anak2 je...mmg terasa penat sgt blk kg kali nie...dulu ada 1 'handbag', skang dh ada 2 'handbag' mmg lain benar weiii...tu belum mcm mak2 kita yg ada 6 ke, 9 org anak ke...huhuhu...mental n fizikal xcukup kuat lg nie...aku perlukan suplement!!!!!

kalo dulu2, suka amik gambo pastu uplod...skangni???? asyik lupa je nk amik gambo...kalo amik pun, nk menguplod malas giler....bila nak kembali pd yg asal nie????? skangni tgh bz lg sbb nak packing2...so, akan mendap lg la ye...insyaAllah, awal bln dpn, kami dh gerak ke pulau plak...doa2kan la kami sekeluarga disana plak ye....

ok la, dh xtau nak celoteh apa...nnt kalo ada masa, aku uplod gamba plak ye... (^_^)...

3 comments:

3uri@ni said...

Ko pindah, aliya pindah, bestnya dgr org pindah2 ni, hehehe

nanazack said...

>>zue..
kalo pindah ke smenanjung, sure aku dh melompat2 zue...ni kena g pulau, liat giler aku nak start packing nie...huhuhu...letih la pindah2 nie :(..

nanazack said...

pasni kena blaja2 la naik speedboat...huhuhu...xkan nak naik feri je spanjang masa....kekekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...