Friday, March 9, 2012

6 mths already








amik gambo baby, gegar sokmo....


hari ni saya genap 6 bulan...mlm td saya saje bgn awal pukul 4 pg...nak suh mama main2 ngan saya...tp mama xnak layan...saya kena marah ngan mama...papa xde plak..kalo ada, leh kejutkan papa skali..hehehe

gggrrrrrrr....sekejap je rasanye dh 6 bln...tp smpi la ni aku masih xdpt tido mlm sgt...nape? hmmm, lain anak, lain ragam kan...ungkapan tu yg slalu kte dgr kan...sama la ngan anak2 aku ni...tp kalo leh aku xmau beza2kan, dua2 aku sayang (walaupun hakikatnye sgt garang!!!)..dua2 anak mama papa...

so, dh 6bln, dgn rasminye hr ni khabir dpt mkn....nenek ajar suh bg tepung beras...masak dulu ler tepung tu, xkan bg mcmtu je kan...alhamdulillah, nmpk gayanye khabir leh terima....sbnrnye sblmni aku nak blend beras, tp ms tu beras yg aku dh cuci n jemur, semut plak serang....aarrgghhh!! tensen giler ms tu.....last2 mak aku ajar mcmni plak, permulaan bg tepung beras yg dimasak, mcm bubur sum sum la jdnye....

mlmni, tggu papa blk dr smenanjung plak...isskkk lambatnye nak mlm...huhuhu

4 comments:

3uri@ni said...

Papanya balik s'jung, mamanya tak ikut ke?

nanazack said...

>>zue..
kalo leh ikut, bestnyeeee...tp apa kan daya...huhuhu

SEDIA BERKORBAN UTK JIWA DAN NEGARA...

$ue @nim said...

aku stuju ngan slogan ko tu nana.. hehehe...

bby aku, x ckp 6 bulan pn, dh belasah mkn dh pn.. hehhe... tapi dia mkn awl dari bby ko pn, x leh lawan badan bby ko lagi la. kalah bby aku.. hehehe

nanazack said...

>>sue..
aku mmg saje xnk bg dia mkn selagi x 6 bln...teruk kan aku...hahaha...

bb ko berat dh bpe kg? khabir ni nmpk je berisi tau tp beratnye cuma 7.3kg (last timbang ms cucuk 5bln hr tu)... tp ni pun dh cukup berat dah bg aku...lenguh weiii kalo dukung lama2...dh la dia ni jenis xsuka duk dlm stroller...abg dia dulu plg suka duk dlm stroller...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...